Prevedite ...

13. 8. 2019.

Moje preduzeće na Google - stigla vam je pošta !

Moje preduzeće na Google - stigla vam je pošta !

I evo dolazi poštar sa nečim što nije račun.
Dopisnica od Googla  je stigla, a sa njom i kod.


Prijavite se na Google nalog, idite na Moje preduzeće, i verifikujte kod







Možemo da se pozabavimo sređivanjem Moje preduzeće.
(inače ikonica za moje preduzeće će se automatski pojaviti kad u podnesete zahtev za kod, među ostalim korisnim Google alatima) 








Prva stvar koju treba da uradimo, je da postavimo korisnike.
Idemo na Korisnici, i tu možemo da vidimo da postoji 3 tipa korisnika, u stvari tri ipo.







Glavni vlasnik - može biti samo jedan, i može da dodaje i ukloni sve ostale, ako je potrebno,
postoji mogućnost da prenese glavno vlasništvo na nekog drugog vlasnika
Vlasnik
Menadžer
Menadžer lokacije 

Posao u Moje  preduzeće zahteva dosta truda, pa je dobro da ga podelite na više ljudi. 

Idealno je da imate sve četiri pozicije, ali i dve će nekako završiti posao. Ali kako naš narod kaže, neka su blagoslovene mnoge ručice, što više, to bolje, i nećete ni osetiti posao, a komunikacija sa kupcima i uopšte živost na Moje preduzeće će svakako doneti više pregleda, kontakata, zvanja, .....
Svaka pozicija treba da bude povezana sa gmailom korisnika, i na taj mail će stizati sve potrebne informacije u vezi promena i potrebnih akcija na Moje preduzeće. 

Druga stvar je da se provere informacije, i da se dopune one koje nisu kompletne






I onda možete da počnete da radite.


Najbrže da počnete je da postavite slike (objekata, proizvoda, unutrašnjosti, usluga, zaposlenih, kupaca, događaja, .... ).

A zatim, da se pozabavite mini veb sajtom.

I na kraju da postavite post. Za početak, postavite neki sa laganom promocijom vašeg posla, ali pripremite i nešto zanimljivije, kao što je Dodaj ponudu, gde možete da postavite ponudu, recimo za određeni period, gde dajete popust svakom ko donese na mobilnom digitalni kod. 

Sve ostale detalje unesite i pogledajte magiju.
   
Kada neko na pretrazi ili mapama dođe do prikaza vašeg preduzeća, pojaviće mu se ponuda, i kupac može po njoj da reaguje, a ono što je vama bitno, može da pozove, ili još bolje da dođe kod vas i da realizuje kupon, ili uslove koji su dati u ponudi. 
Sad je na redu vaša mašta, i koje mogućnosti imate da ponudite nešto vašim kupcim, starim i novim.

Posle nekoliko dana pogledajte na početnoj strani Učinak, i videćete da broj onih koji komuniciraju sa vama raste, u skladu sa vašim angažovanjem.

Isto tako, pogledajte recenzije, i ako je potrebno odgovorite na njih, vi ili neko od Menadžera.
Takođe, dobro je da odgovarate i na mailove koje budu slali oni koji su pregledali informacije o vama.

U opcijama usluge ili proizvodi, možete postaviti trajne ponude za usluge ili proizvode koje nudite, i da podesite kako kupci mogu da komuniciraju sa vama u vezi onoga što je postavljeno.

I evo, osnove su postavljene, sad treba u kontinuitetu pratiti, dodavati i komunicirati. 

Videćete, vrlo brzo će broj onih koji na ovaj način komuniciraju sa vama, i na osnovu toga kupuju vaše usluge i proizvode, rasti.

Ono što je zanimljivo, ovo obično budu sasvim novi kupci, koji verovatno, da nema ovakve komunikacije, nikada ne bi bili vaši kupci, a to je u za vas veoma važno.

pozdrav,
Dragan

   

Ko nema u Vuglu, ima u Guglu !

Moje preduzeće na Google - PAMETNO REŠENJE ZA VAŠU FIRMU Veoma zanimljiva i moderna rešenja, a uz to i besplatna, koja vlasnicima malog...