Moje preduzece - Brza rešenja (sve po spisku !!!)
Pored opcija koje daje Google Moje preduzeće, i o kojima sam pisao u prethodnim tekstovima,
na ovom mestu ću pokušati da vam dam ideje za brza rešenja, koja takođe mogu da se
urade sa Google alatima, koje su dostupne svakome ko ima Google nalog.
Većina rešenja je urađena korišćenjem Google tabele (Google sheets) i Google upitnika
(Google forms), ali i drugih korisnih alata koji su dostupni kad otvorite svoj Google nalog.
Ideje nisu samo ideje, nego realno rešavanje potreba koje se javljaju u malom preduzeću
u kome sam administrator (pored ostalih zaduženja), a koje nema ni mogućnosti ni spremnosti
da ulaže u IT rešenja koja traže vreme i novac.
Kao i kod većine drugih, potrebna su instant rešenja, sada i odmah, a da zadovolje potrebe
kupaca i zaposlenih i realnih situacija. Inače preduzeće se bavi proizvodnjom, izvozom,
veleprodajom i maloprodajom, a sarađuje i sa trgovinskim lancima.
Znači dosta posla i za knjigovođe i za one koji rade operativne poslove, a zahteva još više.
Neka od rešenja su takva da je potrebno samo elementarno znanje i nekoliko sati rada,
a neka traže ponekad i dodatna znanja iz programiranja i dizajna, ali opet na dosta
elementarnom nivou. Ono što je dobro, je da uvek možete da uključite i nekog spolja,
bilo da vam uradi deo koji ne znate, ili nemate vremena da uradite, bilo da unosi podatke
u samom radu, ili samo da ih pregleda kao korisnik ili supervizor.
Važno je da je Google omogućio da imate dosta dobro okruženje, koje vam daje komfor
da ne razmišljate o mnogim stvarima, kao što je štampanje, snimanje, kopije,
slanje mailova, dodavanje i oduzimanje pristupa i prava rada na da podacima, …. .
I malo, malo, pa dodaju neku vrlo korisnu stvar, koju možete uključiti u već postojeće rešenja
(na primer polje za čekiranje, koje je vrlo korisno da se označi nešto što je urađeno, ili potvrđeno).
Pobrojaću neke ideje koje su realizovane, a ako budete imali neke koje nisu ovde pobrojane,
samo napred, pošaljite ih, pa možemo zajednički da pokušamo da ih rešimo.
Za svaku situaciju je moguće imati nekoliko varijanti rešenja, i svakako je za svakog korisnika
moguće uraditi prilagođavanje, što je takođe jedna od bitnih stvari kod ovih slučajeva.
Još jednom da naglasim, da su sva rešenja Online, da može da se pristupa sa različitih uređaja,
da više ljudi može da radi u isto vreme na istim dokumentima, i da vide promene odmah,
i da mogu da se ograniče prava svakom od korisnika od strane administratora,
do nivoa polja, ako je to potrebno.
Reklamacije - kupaca, a može i dobavljačima
KPR - knjiga primljenih računa
Radni nalozi
Izvoz
EAN kodovi
Magacin - evidencija u proizvodnji
Evidencija radnog vremena
I JOŠ MNOGO TOGA …. ali o tome ćemo jedno po jedno (sve po spisku !!!)
a za početak
a za početak
Ček-lista za poneti - realna rešenja
https://moje-preduzece.blogspot.com/2019/08/cek-lista-za-poneti-realna-resenja.html
pozdrav,
Dragan