Kada smo razmišljali koju tehnologiju da koristimo za naša
“BRZA REŠENJA”, a u okviru njih i za “PČELINJAK ONLINE”
i “MAGACIN MEDA”, vrlo brzo smo došli do toga da su
Google tabele (Google sheets) i Google Upitnici-obrasci (Google forms)
najbolje rešenje, kako za nas koji pravimo i održavamo ova rešenja,
tako i za naše korisnike.
Evo bitnih razloga za korišćenje Google radni prostor
(Google Workspace) komponenti za “BRZA REŠENJA”:
standardne komponente su za korišćenje besplatne, a za
napredno korišćenje se doplaćuju minimalne nadoknade
radi i na računarima i na mobilnim uređajima, na Windows, Android i iOS
mogu da se preuzmu i proslede podaci u formatima Excel, Open office, csv, PDF, ...
mogućnost pristupa više korisnika u isto vreme, uz kontrolu pristupa
korišćenje besplatnog Google diska (15 GB), sa mogućnošću proširenja, uz doplatu
mogućnost jezičkog podešavanja, zavisno od korisnika
(na primer, srpski, hrvatski, makedonski, …)
podrška za kreiranje i čitanje QR kod oznaka u okviru aplikacija
mogućnost personalizacije (logo, slike, dokumenta) uz svaku promenu
korišćenje Google pretvaranja glasa u tekstualne podatke u okviru tabela i formi
stalni razvoj i unapređenje novih funkcija od strane Google, koje se
mogu iskoristiti u “BRZA REŠENJA”
odlična razmena podataka sa ostalim Google komponentama
- gmail, docs, prezentacije, ...
mogućnost aktivnog uključenja korisnika za eventualna proširenja
ili ličnu upotrebu i nadogradnju, koja je izvan standardnih rešenja
mogućnost da korisnici mogu, ako žele samostalno, da
administriraju podacima, bez uključenja spoljnih saradnika,
ako je to zahtev i potreba korisnika, uz obuku i kasniju podršku
Нема коментара:
Постави коментар