Prevedite ...

7. 9. 2019.

KPR - knjiga primljenih računa - evidencija primljene pošte


Moje preduzeće - brza rešenja -sve po spisku
KPR - knjiga primljenih računa - evidencija primljene pošte


slična postavka rešenja kao i za Reklamacije, s tim da se podaci unose direktno u tabelu, a ne preko upitnika/forme.
- ovde većina originalnih dokumenata dolazi u papirnom obliku, bar dok ne zaživi elektronski račun, 
ali dolazi i mailovima, kao kopija, obično u PDF ili JPG obliku 
- dodata je i tabela poslovnih partnera - Dobavljaci - ovde je dodata i tabela (prikaz) 
Opadajuce KPR- gde se evidencija prikazuje u opadajućem redosledu, a unosi se u rastućem redosledu u KPR tabelu 
- moguće je da se partneri biraju iz liste, ili da se unose direktno, s tim što je označeno 
koji su partneri uneti a nisu u šifarniku dobavljača (ako se naknadno 
unesu, označavanje nestaje) - pogledajte primer.
(postoji jednostavna mogućnost je da se podaci o poslovnim partnerima preuzmu/preuzimaju
 iz nekog knjigovodstvenog softvera, ili nekih drugih, recimo Excel evidencija)

Moguće je da se postavljaju upiti po različitim kriterijumima (interesantno je pregled po dobavljaču,
 ili po iznosu, ili po opsegu iznosa, ili da li dostavljena KOPIJA ili ORIGINAL dokument) . 
Pregledi i eventualne izmene mogu biti omogućene Google nalozima onih kojima to 
administrator odobri. 
Administrator može da podesi i da se neki podaci (recimo za neki prethodni mesec) 
zaključaju za dalje izmene, a da neki ostanu otvoreni za izmene, za korisnike koji na to imaju pravo.
Ako se želi, mogu se skenirati papirni dokumenti, ali ako se nema skener, može i slikanje 

link ka demo podacima KPR 




prikaz primljenih računa za jednog kupca, od najnovijeg ka starijima

prikaz primljenih računa čiji su iznosi  u opsegu od 50.000 do 150.000 dinara

Ako želite da se detaljnije bavite ovim, pošaljite vaš gmail, da bismo vam dali pravo da u 
probnim podacima radite unos i izmene podataka (realan rad).

I nadam se da ćete moći da iskoristite ovo rešenje za vaše potrebe, uz neke izmene, ili možda 
i bez ikakvih izmena.

Dragan




 

1. 9. 2019.

REALNA REŠENJA - REKLAMACIJE - detaljno, detaljnije, najdetaljnije ….

REALNA REŠENJA - detaljno, detaljnije, najdetaljnije …. Reklamacije

Reklamacije - vrlo zanimljivo rešenje, koje je meni i kolegama olakšalo dosta toga u vezi 
evidencije reklamacija kupaca, i  što je važnije njihovo blagovoremeno rešavanje i praćenje. 

Sa ovom evidencijom, možete u okviru cele organizacije da pratite šta se dešava sa 
reklamacijama kupca, od njihovog zahteva do realizacije. Naročito je bitno za one kojima 
rešavanje reklamacija traje vremenski dugo, i gde se od istog kupca prepliću reklamacije, 
ponekad i za iste proizvode, ili gde za jedan proizvod imamo rešavanje više reklamacija 
istovremeno, za različite kupce. 

Ono što je ovde interesantno je, na primer, ubacivanje loga u zaglavlje, i mogućnost 
da se štampa kao prava knjiga reklamacija (ako je to potrebno), kao i povezivanje sa 
mailovima koji obično stižu kao reklamacije od kupaca. 
Ukoliko reklamacija stiže na neki drugi način (viber, papirni zapisnik, telefon ….) 
ja praktikujem da to ili skeniram ili slikam mobilnim, pa da pošaljem na mail 
(na gmail povezan sa rešenjem). Tako imam jednoobraznu evidenciju reklamacija. 

Ovde je primenjena kolona Status reklamacije, koja iz tabele Status preuzima opcije, i boji 
u različite boje u zavisnosti od stepena završenosti, što je korisno kod pregleda i rešavanja. 
Jednostavno se statusi mogu prilagoditi onome što korisniku odogovara.
Pregledi i eventualne izmene mogu biti omogućene Google nalozima onih kojima to 
administrator odobri.

Preporuka je da reklamacije inicijalno otvara i unosi neko ko komunicira sa kupcima 
(to jest onaj na čiji mail stižu reklamacije).

Unos Reklamacije se obavlja preko forme (upitnika) NOVA REKLAMACIJA 
(pogledaj na slici ispod !), koju je moguće pokrenuti bilo gde, i na mobilnim uređajima, 
što je ponekad vrlo korisno, naročito zbog fotografija. 
Ako je potrebno da se nešto menja ili dodaje u već unetu reklamaciju, onda se to radi 
u tabeli REKLAMACIJE
Formu za popunjavanje nove reklamacije može dobiti i neko ko ne treba da vidi sve 
reklamacije, već samo da unese postojeću.

Povremeno se preporučuje da se podaci, sačuvaju na nekom lokalnom računaru u 
Excel formatu, ako ništa drugo, onda kao rezerva za situaciju kada nemate pristup 
internetu (mada za to postoji bolja opcija, a to je korišćenje Chrome pregledača, i uključivanje 
opcije offline rada). Moja preporuka je da se koriste obe varijante (dva puta šiveno, bolje drži!)

Ukoliko želimo da neke slike, ili skenirane dokumente, koje smo postavili u reklamaciji, a smestili 
smo ih na Google drive, vide i ostali koji pristupaju dokumentu reklamacije, potrebno je samo da dodelimo pristup tim dokumentima, 
i da klikom na link to korisnik i vidi (da napomenemo, da recimo, ako postavimo link za mail,
 to može da vidi samo onaj koji ima pravo pristupa tom mailu.) Pa vi birajte šta vam odgovara! 
  
Link za pristup podacima koji mogu da ilustruju kako izgleda i radi: 

link ka demo podacima Reklamacije

I nadam se da ćete moći da iskoristite ovo rešenje za vaše potrebe, uz neke izmene, ili možda 
i bez ikakvih izmena.

Ima toga još, kao recimo mogućnost automatskog prevođenja na drugi jezik, uz pomoć naredbi 
kao što je ova:

=GoogleTranslate(KNJIGAREKL!C1; "auto"; "en")
prevodi simultano  (Brza rešenja u Quick solutions) (u ovom slučaju sa srpskog na engleski)  
pogledati u kartici KNJIGAREKL-EN - (idite desno do kraja …)

Prikaz svih reklamacija, u opadajućem redosledu (na vrhu je najnovija reklamacija):



Filtriranje i prikaz reklamacija za jednog kupca:

Prikaz reklamacija na engleskom (ili nekom drugom jeziku uz pomoć funkcije 
za prevođenje) sa prevodom i podataka, ako je to potrebno:


Forma za unos novih reklamacija (moguće sa bilo kog uređaja):




Uneti podaci u tabeli preko upitnika (sirovi podaci, kako su upisani u tabelu iz forme-upitnika), 
gde je najnovija reklamacija na dnu:

Prikaz podataka za kupca, koji ima dve firme, jednu domaću, a drugu stranu, a šalje objedinjene reklamacije 
(vidi se status svih reklamacija, u opadajućem redosledu, 
i moguće je brzo i lako reagovati po njima, i pratiti njihovu realizaciju):



Ako želite da se detaljnije bavite ovim, pošaljite vaš gmail, da bismo vam dali pravo da u 
probnim podacima radite unos i izmene podataka (realan rad). Ima tu još zanimljivih detalja, 
koji nisu za prvu loptu ….

Dragan

Ko nema u Vuglu, ima u Guglu !

Moje preduzeće na Google - PAMETNO REŠENJE ZA VAŠU FIRMU Veoma zanimljiva i moderna rešenja, a uz to i besplatna, koja vlasnicima malog...