Prevedite ...

7. 8. 2019.

Moje preduzeće - šta mi treba

Moje preduzeće - šta mi treba 

Ono što se obično pitaju vlasnici malih i mikro  preduzeća, ili radnji, agencija je:
"Kako da imam reklamu i marketing, kako da doprem do novih kupaca ili korisnika, lokalno ili šire, kad nemam novca da platim marketing agencije i reklamu, a samostalno ne znam i ne mogu kvalitetno da to uradim ? "

I to je do skoro bilo pitanje na koje nije postojao dobar odgovor.

Odkad postoji Google Moje preduzeće,  mnoge stvari su dostupne skoro svakom, ko želi da uloži malo truda i vremena.

Zato, krenimo, korak po korak u Moje preduzeće ....



Dragan

Нема коментара:

Постави коментар

Ko nema u Vuglu, ima u Guglu !

Moje preduzeće na Google - PAMETNO REŠENJE ZA VAŠU FIRMU Veoma zanimljiva i moderna rešenja, a uz to i besplatna, koja vlasnicima malog...